Politica de returnare și anulare

1. Cursuri online (produse digitale)

Conform legislației în vigoare, produsele digitale care sunt livrate electronic și accesate imediat nu pot fi returnate după ce accesul a fost acordat.
Totuși, dacă ai efectuat o plată din greșeală sau nu ai accesat cursul încă, ne poți contacta în termen de 14 zile de la achiziție pentru anularea comenzii și rambursarea sumei.

Solicitările se trimit la:
📧 office@gandestecritic.ro

2. Cursuri față în față

Anularea participării la un curs fizic se poate face cu minimum 20 zile lucrătoare înainte de data începerii cursului.
Dacă notificarea de anulare se face în termenul menționat, suma achitată va fi rambursată integral sau se poate oferi participarea la o sesiune viitoare.
După începerea cursului, sumele plătite nu mai pot fi rambursate.

3. Termen de rambursare

Toate rambursările aprobate se efectuează în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la aprobarea cererii, în contul din care a fost efectuată plata.


4. Procedura de rambursare

Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa office@gandestecritic.ro cu următoarele informații:

  • Numele complet;
  • Adresa de e-mail folosită la achiziție;
  • Denumirea cursului;
  • Motivația solicitării;
  • Dovada plății (factura sau confirmarea tranzacției).

Solicitările vor fi analizate în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea cererii.
Dacă rambursarea este aprobată, suma va fi returnată în contul din care s-a efectuat plata, în termen de cel mult 14 zile.

5. Soluționarea litigiilor

În cazul apariției unui litigiu între consumator și GandesteCritic.ro, acesta poate fi soluționat pe cale amiabilă, contactându-ne la adresa de e-mail office@gandestecritic.ro.

Dacă soluționarea amiabilă nu este posibilă, consumatorul are dreptul de a apela la procedura de soluționare alternativă a litigiilor (SAL), gestionată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), accesibilă la următoarea adresă:
https://anpc.ro/ce-este-sal/

De asemenea, litigiile pot fi soluționate online prin platforma europeană SOL (Online Dispute Resolution), disponibilă la:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Gândește critic
Politica de Confidențialitate

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Informațiile din cookie-uri sunt stocate în browserul dumneavoastră și îndeplinesc funcții precum recunoașterea dumneavoastră la revenirea pe site și ajutarea echipei noastre să înțeleagă care secțiuni ale site-ului vi se par cele mai interesante și utile.

Politica de Confidențialitate